PODZIAŁ TEMATYCZNY
!
-
dział oznaczony wykrzyknikiem zawiera materiał zaktualizowany w ostatnich 14 dniach

Pomoc techniczna »

Filmy instruktażowe

Program DRUKI Gofin
Aktywacja licencji dla wersji do zastosowań komercyjnych
Aktywacja licencji dla wersji do zastosowań komercyjnych
OBJAŚNIENIE FORMATÓW


AKTYWNE WZORY DRUKÓW I UMÓW
Pomoc techniczna
Szanowni Państwo !
Ministerstwo Finansów 12 maja 2017 r. ogłosiło plan zmian technicznych w funkcjonowaniu Bramki systemu
e-Deklaracje. Zmiana polega na wprowadzeniu z dniem 1 lipca 2017 r. wyższej bezpieczniejszej wersji protokołu komunikacyjnego TLS 1.2. Z chwilą wprowadzenia zmian technicznych przez ministerstwo, nie będzie możliwa komunikacja elektroniczna z systemem e-Deklaracje (brak możliwości wysyłki e-deklaracji) z niewspieranych technicznie przez producenta systemów operacyjnych Windows XP i VISTA.
e-Deklaracje. Zmiana polega na wprowadzeniu z dniem 1 lipca 2017 r. wyższej bezpieczniejszej wersji protokołu komunikacyjnego TLS 1.2. Z chwilą wprowadzenia zmian technicznych przez ministerstwo, nie będzie możliwa komunikacja elektroniczna z systemem e-Deklaracje (brak możliwości wysyłki e-deklaracji) z niewspieranych technicznie przez producenta systemów operacyjnych Windows XP i VISTA.
Aby nadal móc korzystać z modułu e-Deklaracje programu DRUKI Gofin po wejściu w życie planowanych zmian technicznych przez Ministerstwo Finansów, należy
na komputerach przeznaczonych do wysyłki e-Deklaracji dokonać zmiany systemu operacyjnego na nowszy Windows 7, 8, 8.1 lub 10.
Przeczytaj również:
- Program DRUKI Gofin
- Program diagnostyczny
- Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
-
1.Jak wysłać plik JPK_VAT za pomocą Programu DRUKI Gofin ?
-
2.Podczas próby instalacji programu DRUKI Gofin pojawia się komunikat: "Aplikacja do prawidłowej pracy wymaga Microsoft .NET Framework w wersji 4.0".
-
3.Posiadam zainstalowany program DRUKI Gofin i podczas próby pobrania druku ze strony www.druki.gofin.pl (bądź zapisanego wcześniej na dysku komputera) nie otwiera się on w programie DRUKI Gofin lecz w innym programie (np. Adobe Reader, Word itp.).
-
4.Podczas uruchomienia programu pojawia się komunikat z błędem i aplikacja kończy działanie - co zrobić ?
-
5.Podczas instalacji lub deinstalacji programu DRUKI Gofin pojawił się błąd instalatora programu "funkcja, której próbujesz użyć znajduje się w niedostępnym zasobie sieciowym".
-
6.Wystąpił brak połączenia z serwerem aktywacji. Jak należy postąpić ?
-
7.Co zrobić gdy pojawia się komunikat: "Dostawca obiektów PrintTicket nie mógł konwertować elementu PrintTicket na DEVMODE. Błąd Win32: Parametr jest niepoprawny." lub "Dostawca obiektów PrintTicket nie mógł pobrać elementu PrintCapabilities. Błąd Win32" lub inny podczas próby wydruku dokumentu ?
-
8.Co zrobić gdy podczas uruchomienia instalatora pojawia się komunikat: "Instalator napotkał nieoczekiwany błąd podczas instalowania pakietu. Może to wskazywać na problem z pakietem. Kod błędu to 2503. Instalator napotkał nieoczekiwany błąd podczas instalowania pakietu. Może to wskazywać na problem z pakietem. Kod błędu to 2502." ?
-
9.Czy do przeprowadzenia instalacji programu DRUKI Gofin wymagane jest konto z uprawnieniami administratora ?
-
10.Mam problemy, po zainstalowaniu najnowszej aktualizacji program DRUKI Gofin nie działa poprawnie - co robić ?
-
11.Posiadam zainstalowany system operacyjny Windows XP i podczas uruchamiania programu pojawia się komunikat "Program DRUKI Gofin napotkał problem i musi zostać zamknięty ...".
-
12.Po instalacji i uruchomieniu programu wyświetla się komunikat: „Program przestał działać ...”.
-
13.Przy próbie otwierania druku (lub po konwersji druku) pojawia się komunikat błędu: „w trakcie otwierania pojawił się błąd" Could not load file or assemby 'System.Core, Version=2.0.5.0 ...".
Po instalacji i uruchomieniu programu wyświetla się komunikat o treści „Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: CLR20r3 ...”. -
14.Przy próbie konwersji druku pojawia się komunikat o braku dostępu do pliku źródłowego.
-